7 תשובות
אחלה אהבתי
שמעתי עכשיו ולדעתי חסר פואנטה
מדהים.
כמו כל האלבום
אנונימי
שיר מהמם אבל מזכיר לי משהו ישן
אנונימית
manic
מבחינתך, מבחינתה יש לזה
ממש אהבתי אותו, אבל יותר אהבתי את 2 השירים האחרים שהיא הוציאה- she, souvenir
ממש ממליצה לשמוע אותם❤