7 תשובות
טוב
אחלה אהבתי
שמעתי עכשיו ולדעתי חסר פואנטה
מדהים.
כמו כל האלבום
כמו כל האלבום
אנונימי
שיר מהמם אבל מזכיר לי משהו ישן
אנונימית
manic
מבחינתך, מבחינתה יש לזה
מבחינתך, מבחינתה יש לזה
ממש אהבתי אותו, אבל יותר אהבתי את 2 השירים האחרים שהיא הוציאה- she, souvenir
ממש ממליצה לשמוע אותם❤
ממש ממליצה לשמוע אותם❤
באותו הנושא: