5 תשובות
א-איך?!
אנונימית
אין לך יותר מדי , אני מניחה שהיא תבין כי מחזור זה דבר טבעי ולא אשמתך כל כך , תנסי להוריד את הכתם ותגידי שאת מצטערת
אמא סורי בטעות יצא שלכלכתי את הווילון כי אני במחזור
גם אמא שלך מקבלת מחזור היא תבין
גם אמא שלך מקבלת מחזור היא תבין
אבל איך הגעת לוילון וטפ
תגידי לה שזאת הייתה טעות, הכל בסדר
תגידי לה שזאת הייתה טעות, הכל בסדר
חחח תגידי שנשפך לך פטל