8 תשובות
הכי אוהב את stevie t
אני באמת חושב שהרבה בארץ לא טובים, יש מעט מאוד איכותיים
jared dines
בארץ כולם גרועים
אפחד מחול
ובארץ לא פח אשפה
גיא טיוי המלך
שואל השאלה:
גאי טיוי גאי טיוי פח אשפה גדול
nigahiga בחו"ל
בארץ לא להיט
אני אוהב את markiplier ואת pewdiepie ואת venoosgaming. ועוד . אבל בארץ . נראה לי שרק גאי טיוי
team edge
בארץ לא יצא לי לראות יוטיוברים טובים
אני אוהב יוטיוברים רוסיים אז אין טעם בלהגיד שמות
בארץ מעט מאוד איכותיים
אני יכול להגיד את טופ גיק ושוגר זאזא