10 תשובות
אם לא תגידי לעולם לא תדעי. עדיף שיגיד לך לא מאשר שלא תדעי אף פעם. בהצלחה :)
תכתבי לו
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה שזה יהרוס גם את השיחות בנינו
זה יהיה מביך אחרכך לפחות לי
אבל אני לא רוצה שזה יהרוס גם את השיחות בנינו
זה יהיה מביך אחרכך לפחות לי
אנונימית
אני יכול להגיד לך שאני לפחות אוהב ישירות וכנות.. בכל מקרה תצטרכי להגיד לו במוקדם או במאוחר
תנסי! מה יש להפסיד? ילך - נהדר. לא ילך - סימן שיש מישהו יותר טוב
ניפגשתם בכלל? כי אם לא אז לדעתי אל תגידי כי נגיד ואת בקטע שלו ואמרת לו ואז אתם ניפגשים זה כאילו מביך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני רוצה להגיד לו מתישהו
ובטוח נפגש מתישהו
אז תמיד מביך לא?
אבל אני רוצה להגיד לו מתישהו
ובטוח נפגש מתישהו
אז תמיד מביך לא?
אנונימית
כן אבל קודם תראי אותו במציאות איך הוא ניראה ואיך מיתנהג אלייך כי קרה לי שדיברתי עם מישהו בהודעות דיברנו הרבה זמן ואז שניפגשנו הוא התנהג לא משהו וכאילו היה שונה מההודעות תיפגשו קודם לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת איך הוא נראה והוא הכי חמוד באופי אבל תודה❤
אני יודעת איך הוא נראה והוא הכי חמוד באופי אבל תודה❤
אנונימית
בהצלחה
באותו הנושא: