5 תשובות
כן כל אחד שונה
אם זה הראשון שלך אז כן זה מאוד הגיוני
שואל השאלה:
סבבה תודה 3>
סבבה תודה 3>
בראשון שלי אז לא ירד לי הרבה דם והוא היה ל-4 ימים
אני חושבת שזה בסדר..(אני לא רופאה אז זה לא בטוח)יש לי חברה שאורך המחזור שלה הוא רק יומיים,אצל כל אחת זה שונה.אם את מודאגת תפני לאמא שלך ואם זה ידאיג גם אותה אולי תפנו לרופא..בכל מקרה אני לא חושבת שיש לך סיבה לדאוג
אני חושבת שזה בסדר..(אני לא רופאה אז זה לא בטוח)יש לי חברה שאורך המחזור שלה הוא רק יומיים,אצל כל אחת זה שונה.אם את מודאגת תפני לאמא שלך ואם זה ידאיג גם אותה אולי תפנו לרופא..בכל מקרה אני לא חושבת שיש לך סיבה לדאוג
ומזל טןבב
באותו הנושא: