50 תשובות
מה שמושך אותי זה חולצת בטן, ג'ינס משקפיים, ולא הרבה איפור.
4AM
בלי איפור מחייכת המון רזה וזהו לא חייבת להיות יפה ממש
אנונימי
בטן שטוחה , מלא חזה ,מלא תחת אבל העיקר האופי
thebitch
לא מצחיק.

ואני- מעדיף מישהי בגובה ממוצע, שיער חלק, מטופחת אבל לא יותר מדי, בלי איפור ביומיום, וזהו נראלי

אה וואו וקעקועים מעלה לי בטירוף.
ופירסינג במקומות הנכונים
mr. malone
החלקה מתקבל?
אנונימית
חח מה זה מתקבל
אני לא עושה מבחן קבלה לבנות
ואגב זה גם לא משנה כלכך
אני יכול להידלק על מישהי מתולתלת 1.80 שמאופרת כל הזמן
זה לא מה שמשנה בתכלס.
אני לא יכול להגדיר את מה שאני רוצה בדיוק
יכול להיות שיש מלא בחורות שיכולות להתאים
אני זורם פשוט
לא, לא צריך להיות גם מראה
מראה זה פלוס אבל די להיות שטחיים
בטן רזה וחטובה
ציצי לא גדול מידי
ותחת לא גדול מידי וחטוב
עיניים יפות
שיער יפה
אני לא בן, אבל זה מה שהייתי רוצה בחברה שלי:
חזה גדול (זה מושך, תפסיקו להגיד לא להתרכז בגוף כי זאת השאלה..)
שתהיה יותר גבוהה ממני
ישבן קטן
שלא תהיה שמנה ולא רזה
שיער חלק ארוך, לא משנה הצבע
עיניים כחולות או חומות שנראות כמו שחור
אממ.. חח אני מתארת את רב הקראשיות שלי
נראה לי שזהו?...
וכמובן שהאישיות חשובה, אבל זאת לא השאלה.....
(עריכה:כתבתי יותר ממה שהבנים כתבו חח)
אנונימית
עיניים טובות, חייכנית, עדינה, רגישה, לא מעשנת, לא מאופרת ביום יום, לא מקועקעת, לא מנותחת או מוזרקת.
בקיצור, בת אדם, לא פלסטיק, צבע וסיליקון. זה פשוט מבחיל בעיני.
לצערי יש פחות ופחות בנות כאלה.
אנונימי
מה זה מטופחת מדי?
אנונימית
אני מעדיף גם יופי וגם אופי, כי אם אין אופי ויותר יופי זה לא שווה את זה וההפך.
תחת חשוב לי, ציצי גם אבל פחות.
שיער ארוך חלק פשוט חשוב הצבע שיער.
שלא תהיה לבנה קיר אבל שלא תהיה שחומה.
עיניים יפות גם אם הן חומות, שפתיים מלאות, ושתהיה רזה
חייכנית
מבט קסום
לובשת בגגדים בעיקר חולצות שגדולות עלייה בכמה מידות
נראלי שאמרתי פה את אהבת חיי
אנונימי
גובה 170-
שיהיה תחת קצת
רזה יחסית
שיער שחור
צבע עור לבן
שהיא תהיה מלאת הומור
אנונימי
זה מה שאני אוהב בבנות:
שתהיה לבנה כמה שיותר
שיער בהיר ועיניים בהירות
שיער חלק וארוך
תווי פנים עדינים
גובה ממוצע או קצת גבוה 1.64-1.70
בטן שטוחה
תחת בינוני עם צורה יפה לא גדול מדי
חזה עגול ויפה
מטופחת
גומות ונמשים מוסיף
ואם היא רוסיה גם מוסיף
אנונימי
בנים, אתם תפסלו מישהי שהיא 1.58?
אנונימית
ממש לא^
לא פוסל אבל מעדיף גבוהה יותר^^
למה שאני אפסול בגלל גובה
אנונימי
מה? שאלתי עכשיו כי אני רוצה לדעת
אנונימית
יש לי הרגשה שהאנונימיות הן פשוט אנונימית אחת שמדברת עם עצמה..
4AM
1.70
לבנה
פנים חלקות ויפות
עיניים בהירות
ברונטית
גוף סבבה
זה האידיאל
1.76 מטר הולך לכם בנים?
אנונימית
1.76 זה יותר גבוה ממני, את תמצאי מישהו אבל כל אחד והטעם שלו.
4AM
אז ככה
עיינים בצבע ירוק או כחול
עור בהיר
פנים חלקות או אפילו קצת נמשים זה חמוד ובסדר גמור
שיער ג'ינג'י או בולנד או שטני כזה.
שיער חלק
גובה עד 1.63 כזה (אני נמוך)
משקל שיהיה בסדר כזה לא נורא אם היא תהיה קצת שמנמונת. זה בסדר גם אני שמנמן קצת.

לגבי האיזורים ה"אישיים נקרא לזה" (שדיים תחת)
שהיו בגודל באמצע כזה לא ענק מידי ולא קטן מידי.

זהו סך הכל.
176 זה מעולה
(**אלו רק העדפות, לא דרישות**)
פנים יפות
שיער עד הכתף לפחות
בלי קעקועים ובלי כל מני נזמים
קצת תחת
לא מנותחת
בטן שטוחה
כל צבע שיער וצבע עיניים הולך אבל יש לי חולשה לג'ינג'יות
שלא תהיה שחומה יותר מדי
אם היא לבנה, אז לא שזופה
לא נמוכה מדי אבל עדיף שלא תהיה גבוהה ממני ( אני חושב)
אמאלה כמה דרישות יש לכם...
אנונימית
קוריאני
^ אוקיי ולכן אין?
"בא לי שיהיה לו קוביות, שיהיה גבוה,עיינים כחולות,עם חוש הומור,לא שעיר, לא שמנמן, שיער ארוך,שרירי בידיים,חזה מנופח,זקן.."
4AM
לי אין..ולרוב הבנות שאני מכירה אין כאלו דרישות..טוב שלא תגידו פה גם את מידת החזה שאתם רוצים שיהיה לה..באמת..מה זה..
אנונימית
יש פה בנים כאלו שטחיים באמת..
אנונימית
^שימי לב שוב לשאלה ששאלו ותדברי אז. היא שאלה איך היינו רוצים מישהי מהחיצוניות ואנחנו ענינו.
4AM
שאלו מה אנחנו מעדיפים, לא מה חייב שיהיה.
אני אומנם לא האנונימית.אבל אני אענה בשמה.שאלו מה אתם מעדיפים נכון,מסכימה.אבל אתם באמת חושבים שיש בת עם כל העדפות שלכם?..לנו אין העדפות כאלו...באמת.
מה הכוונה מראה חיצוני לבוש או פיזת הגוף שלה. מיבחינץ הגוף אני פתוח להכל כאילו יש לי העדפות אבל הן לא כלכך משנות לי ובגדיף בלי איפור זה בעיקר ועם כן עיפור אז לא הרבה
גובה: 172
עיניים כחולות
שיער חום ארוך
גומות
שתהיה רזה ובלי הרבה ציצי
שתהיה מצחיקה וזורמת
שתדע להראות אהבה
אנונימית
לא בן אבל כן אענה מה הטייפ שלי בערך מבחינת מראה
שיער שחור/צבוע בצבע לא טבעי, טיפה יותר גבוהה ממני (מטר שישים פלוס מינוס, לא כזה אכפת, פשוט לא קיצון)
טבעית, בלי יותר מידי איפור
הצבע עיניים פחות מעניין אותי אבל הצורה שלהם ממש יכולה למשוך אותי
שפתיים חמודות וטיפה מלאות כאלו, אולי ספטום או עגיל באף
לחיים שמנמנות זה גם ממש חמוד
ומעדיפה שיער קצר (אזור הכתפיים ומעלה)
מבחינת גוף, תחת קטן ומעוצב, כל השאר לא באמת אכפת לי, םשוט בלי קיצון לשום מקום
הו ושיער חום בהיר כזה זה גם חמוד ממש


שום דבר כאן זה לא דרישה או קריטריון, זה פשוט דברים שמעלים לי ואני רואה אותם כיפים
אני פתוחה לאפשרויות ואני לא אפסול מישהי בגלל שהיא נראת אחרת ממה שתיארתי
מה שכן, אני לא אצא עם מישהי שאני לא אמשך אליה
שמנמנה, עיניים חומות שיער שחור או חום.
שיהיה תחת קצת
שתהיה חייכנית עם חיוך מתוק
גובה משהו באיזור ה1.55-1.65 כזה כי אני די נמוך
שיהיה לה גומות לחיים חמודות כאלה גדולות שמנמנות
ושתאהב שעושים לה קיצי
אנונימי
כפות רגליים יפות ושתהייה עשירה
אנונימי
ואט?...זה מה שאתה רוצה שהיא תהיה?עשירה?
אנונימית
זה לא דרישות זה פאקינג טעם אישי
כן אני אוהב בנות בהירות עם גוף יפה על זה אתן עושות לי מינוס?
אנונימי
כן, עשירה זה חשוב
אנונימי
אחי אתה יוצא איתה, לא עם הכפות רגליים שלה או עם החשבון בנק שלה^
אנונימית
אבל זה מה שבאמת חשוב
אם יש לה כפות רגליים סקסיות ואם היא פרקטית
אנונימי
שואל השאלה:
לכל מי שכתבה שזה לא בסדר שיש להם כל כך הרבה דרישות כי לנו אין^^
אני ממש לא מסכימה, בדרך כלל לבנות יש לא פחות דרישות, זאת השאלה ששאלתי לכן אם יש לכם בעיה עם התשובות, פשוט אל תכנסו לקרוא אותן.
אנונימית