6 תשובות
תדבר עם מפקדיך, ותקבל חדש.. על ה1 לא עולים למשפט רק אם אבדת פעמיים אתה עולה וגם אז זה לא נורא:)
אולי יש על זה את המספר פלאפון שלך או של המפקד אז מי שימצא את זה יתקשר אל המספר
לאחותי נאבד החוגר והיה על זה את המספר של הקצינה שלה אז התקשרו אל הקצינה שלה וככה החזירו לה את זה.
לאחותי נאבד החוגר והיה על זה את המספר של הקצינה שלה אז התקשרו אל הקצינה שלה וככה החזירו לה את זה.
שואל השאלה:
תודה על התקווה לא היה עליו כלום ואני ב״הסדר״ עדין לא התגייסתי הוא אבד לי באוטובוס התקשרתי לאבידות ומציאות וזה לא שמה איזה שימוש יש בזה לאנשים אחרים שלא מחזירים תעודה כזו?!
תודה על התקווה לא היה עליו כלום ואני ב״הסדר״ עדין לא התגייסתי הוא אבד לי באוטובוס התקשרתי לאבידות ומציאות וזה לא שמה איזה שימוש יש בזה לאנשים אחרים שלא מחזירים תעודה כזו?!
אנונימי
פנה ללשכת קצין העיר הקרוב אלייך והם ידאגו להוציא לך חוגר חדש.
מוציאים את החוגר במקום
חחחחח
בקצין העיר כמובן
חחחח