4 תשובות
איתנו לך קנס לא.כדאי
אז מה אם אתה רוצה, יש הסגר בגלל סיבה
אנונימית
תלוי עד כמה תל אביב רחוקה מהבית שלך, אבל בעיקרון לא, יש הסגר ומותר לצאת רק עד מאה מטר מהבית
סתם ככה בלי סיבה
לא.
סתם תקבלי קנס
לא.
סתם תקבלי קנס
באותו הנושא: