התחברות הרשמה

בבקשוש תעזרו בבחירה

אני צריכה להחליט לאיזו כיתה ללכת (אלו כיתות) את שני המקצועות אני כזה חצי אוהבת והם כזה מעניינים אותי אבל רפואה אני חושבת שזה פחות יעזור לי בעתיד אבל אני אוהבת שבכיתה הרב בנות ויש סיורים ולמידה משותפת וצריך לשנן הרבה לפני מבחן אבל לא נותנים שיעורים והנדסת תוכנה יותר תעזור לי בעתיד אבל בכיתה יש הרב בנים ואין פעילויות וכל אחד לומד עם עצמו ויש יותר שיעורים אבל לא ממש צריך לשנן לפני מבחן . אז אני לא יודעת למה ללכת כי רפואה כזה יותר כיף האווירה של הכיתה והבדיחות והנדסת תוכנה זה כזה קצת משעמם
10 באפריל 2020, 18:12
בחירות    
תשובה אחת
לפי מה שזה נשמע ממה שרשמת יש לך יותר יתרונות לרפואה
S
Shir Melody
באותו הנושא:
אנשים שיודעים אנגלית , כנסו בבקשוש ועזרו לי אהוביי!
עזרה מאנשים שמבינים במחשבים בבקשוש!
תעזרו בבקשוש זה ייקח דקה
תקשיבו תעזרו לי שנייה דחוף (בבקשוש) אני ממש בלחץ וכואב ליי
בבקשה תעזרו בבחירה
תעזרו דחוף עם קלוריות בבקשוש
בנים תענו בבקשוש
בבקשה תעזרו לי בבחירה
רשמתי רשימת מגמות שיש לי לבחירה בתיאור בבקשה תעזרו לי לבחור!!!
תעזרו לי בבחירת שם פרטים בפירוט
תעזרו לי: בחרו מנהיג בן זממנו הסבירו את בחירתם