התחברות
הרשמה
יש לי הוראת קבע עם חברת הוט מובייל כל חודש, ועל חודש מרץ לא הופיע חיוב באשראי וגם לא ירד כלום על חודש שעבר.
להתקשר אליהם או שהם יתקשרו אליי כבר? ומה יכולה להיות הסיבה שהתשלום לא ירד החודש ?
10 באפריל 2020, 17:36
הוראת קבע
הוט
סלקום
טלפונים
חברות סלולאר
תשובה אחת
כנראה זו בעיה. הייתי ממליץ לחכות שיתקשרו אליך ואם בכל זאת לא מתקשרים תתקשר/י את/ה אליהם
D
Donalduck
באותו הנושא:
למה חברה שלי מצליחה לצאת עם בחורים 7 חודשים, 3 חודשים, חודש, חצי שנה ולי היה רק חודש חבר? מה לא בסדר בי?
אם אני בן 17 ו7 חודשים וחברה שלי בת 14 ו6 חודשים אסור לנו להיות ביחד?
איך אני בודקת בהוט מובייל כמה אינטרנט נשאר לי לחודש הזה מהחבילה/כמה בזבזתי כבר מהחבילה?
כשהייתי בחברת פלאפון החבילה הייתה מסתיימת תמיד לפני שנגמר חודש, עברתי לחברת הוט מובייל ו..
חברות סלולאריות המקבלות הוראת קבע - איזה חברה סלולארית מקבלת הוראת קבע? אני מת לעשות קו.
בעזרת השם יום שישי אני וחברה שלי חודש ביחד, מתנה לחודש לדעתכם מה לקנות?
עברתי להוט מובייל לפני חודש ככה
אין לי ברירה אלה לקנות פלאפון מהוט מובייל בהוראת קבע.. ואומרים שזה לא טוב לקנות פלאפונים מחברות כי (כנסו אני צריכה עזרה)
עובדת 5 חודש הכנסה 5 אלף אין בעיות בבנק יכולים להסכים הוראת קבע לקנות מכשיר??
מבחינת הבנק ניתן להקפיא הוראת קבע של פקמ לשלושה חודשים?
באיזה יום בחודש מתחדשת החבילת גלישה בהוט מובייל?