6 תשובות
פשוט לא עושים דבר כזה ווטפאק למה שמשהו יחשוב על דבר כזה בכלל
זה הזוי, אין לי מה לומר לגביו חוץ מבהצלחה עם הגישה הזאת, כי היא לא תיקח אותו רחוק.

לגבי השאלה השנייה שלך-
הגיוני מבחינה רגשית, אני יכולה להבין איך זה יכול לערער אותך, אבל מבחינת הגיון ישר, לא.
הוא אדיוט, זה הכל.
זה לא קשור אלייך.

גם אם מאיזושהי סיבה אתת כן רוצה לקחת דעה של בן אדם כמוהו ברצינות, הוא כנראה רצה את החברה שלך כי היא הטייפ שלו.
כל אדם נמשך לסוג אחר של אנשים, וזה שהם לא דומים אחד לשני לא אומר שהם לא מושכים.
גם פתיתי שלג וגם פרחים הם מאוד יפים, אבל הם לא דומים בכלל.

תאהבי את עצמך.
בהצלחה!
בנאדם הזוי תאהבי את עצמך כמו שאת חוסר טאקט של בנאדם..בת כמה את?
אנונימי
שואל השאלה:
18
אנונימית
רוצה לדבר איתי?
אנונימי
?
אנונימי