7 תשובות
היא לא סדרת אימה אבל יש בה קטעים קצת מלחיצים. היא על חבורת רופאים שמנסים להכנס בכוונה לקומה זמנית על מנת לראות מה יש בעולם הבא ועי זה הם מקבלים כל מיני כוחות כמו חוזק, לקרוא מחשבות..
וזה הרבה פחות מדע בדיוני ממה שזה נשמע שכתבתי.. זה די ריאליסטי
וזה הרבה פחות מדע בדיוני ממה שזה נשמע שכתבתי.. זה די ריאליסטי
לא
כדאי לך לראות זה מעניין
כדאי לך לראות זה מעניין
לא
אני אישית פחדתי :( אבל אני ממש ממש פחדנית
לדעתי זה יותר מותח. אבל תלוי מה מפחיד אותך.
יש שם את הקטעים שהם עושים את הפרוצדורה ואז יש להם כמו פלאשבקים כאלה שהם נהיים משו אחר.
יש שם את הקטעים שהם עושים את הפרוצדורה ואז יש להם כמו פלאשבקים כאלה שהם נהיים משו אחר.
ממש טיפה אבל רק כמה קטעים קצת מלחיצים אני ממש ממש ממש ממליצה זאת הסדרה אהובה עלי