התחברות הרשמה

מה אתם חושבים? גאונות או השפלה? - קישור מצורף

10 באפריל 2020, 11:50
גאונות    
4 תשובות
גאוני
מ
מי שמאמין לא מפחד :)
גאוני
B
Blue ocean
חחח גאון
ז
זוט ענייי
פתטי ועלוב, ובמילה אחת - פתלוב
מ
מישהו שמן
באותו הנושא:
אתם מעדיפים להיות יפים ברמה של דוגמנים,או להיות חכמים ברמה של גאונות?
אתם חושבים שהיטלר היה צריך להשתמש בגאונותו לדברים אחרים?
מה אתם חושבים על העונש עמידה בפינה ?זה השפלה והאם מותר להעניש בצורה כזאת?
מה אתם חושבים על פינקפלויד ומה השיר האהוב עליכם שלהם? בעיני הם פשוט גאונות. זו המילה
מחר לתושבי השפלה אתם חושבים שיהיה בית. ספר?
גאונות היא דבר נרכש?
מה אתם חושבים על השיר גאונות הזה?
גאונות או לא גאונות?
דעתכם על הגאונות הזאת? (דקה 7)
שיר מזרחית רגיל ,או גאונות?
כמובן ברוב גאונותו נזכרתי שאין לי אפילו תיק לבית ספר מה עושים במצב כזה?