5 תשובות
80% מחולי הקורונה לא מרגישים שהם חולים בקורונה וגם עובר להם לבד אז...
אבאלה גם אני
ככה הייתי כל השבת גם כאבים מטורפים בראש
שלשולים זה לא קשור
שואל השאלה:
מה בידוד גם ככה כולם יושבים בבית.. וממש לא כיף ולא מצחיק אני באמת בחרדה
מערכת החיסונית שלי יחסית חלשה ואני עוד שניה בוכה פה
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני כן מרגישה
והכאב הזה כשאני נושמת מלחיץ אותי ברמות שאני רועדת ועכשיו אמצע הלילה ואני לא יכולה לדבר עם ההורים שלי אני מפחדת ככ
אנונימית