11 תשובות
דיימון ואלינההה
האמת שאני לא סגורה על זה
מצד אחד את החיבור של סטפן ואליינה הכי אהבתי, אבל אחרי שאליינה השתנתה למגעילה, התחלתי לשנוא אותה, לא מגיע לה מישהו כמו סטפן.
מצד אחד את החיבור של סטפן ואליינה הכי אהבתי, אבל אחרי שאליינה השתנתה למגעילה, התחלתי לשנוא אותה, לא מגיע לה מישהו כמו סטפן.
התמונות פרופיל שלי תגיד לך הכל
אלינה וסטפן
אני שונאת שקרולין וסטפן ביחד ,אני אוהבת את סטפן ואלנה
אני שונאת שקרולין וסטפן ביחד ,אני אוהבת את סטפן ואלנה
אנונימית
סטפן ואליינה קלל
מסכימה איתך יומניהערפדאמ
בעונה ראשונה אליינה הייתה אכפתית לכולם ולא רצתה שאף אחד יפגע ואז בעונה חמישית היא סוג של צחקה על מישהו שמת
בעונה ראשונה אליינה הייתה אכפתית לכולם ולא רצתה שאף אחד יפגע ואז בעונה חמישית היא סוג של צחקה על מישהו שמת
קשה לבחור, שניהם .
אנונימית
דלנה
דיימון ואליינה .
סטפן וקרוליין
אנונימית
סטפן ואני
אנונימית