8 תשובות
כן
הוא מאוד עוזר לברצלונה אז כן.
ואם הוא לא ימשיך, אז שיעבור לריאל
ואם הוא לא ימשיך, אז שיעבור לריאל
^ קודם כל מסי לעולם לא ישחק בקבוצה אחרת בספרד מתוך כבוד לברצלונה שהיא קבוצה שליוותה אותו בכל הקריירה
אם הוא יעזוב (מה שכמעט בטוח לא יקרה) אז הוא יעזוב או לליגה האנגלית או לאיטלקית
אם הוא יעזוב (מה שכמעט בטוח לא יקרה) אז הוא יעזוב או לליגה האנגלית או לאיטלקית
הוא צריך להמשיך בברצלונה ולפרוש בניואלס אולד בויס, הקבוצה ששיחק בה כשהיה ילד. אגב יש לו בחוזה סעיף שאוסר עליו לעבור לקבוצה אחרת באירופה
אני לא מכיר את הכיף הזה אבל אני יודע שהוא יכול בכל שנה להשתחרר מברצלונה לכל קבוצה אחרת מה שאומר שסתם לצורך ההמחשה אם אינטר ומסי רוצים בזה שהוא יעבור אליהם הם לא יצטרכו לשלם לברצלונה והם יצטרכו לשלם רק את הסחר השמן שהוא מקבל
שיפרוש שם, או בניולז אולד בויז אם כבר לעבור.
כן, למה לא?
אנונימית
כן שימשיך זאת אחלה קבוצה.
באותו הנושא: