4 תשובות
עד אצת החג של יום טוב האחרון. אחרי יש לכחות בארך שעתיים, לחקות שהרבנים יקנו את החמץ מהגוי בחזרה.
עד יום חמישי הבא בשעה 19:43
אין מימונה- לא יוצאים מהכשלפ
אנונימית
חמישי ב 19:40 בערך, עדיף כמה דקות אחרי למקרה חירום