6 תשובות
אני ראיתי את זה מלא ולדעתי זה סדרה לילדים לכל דבר
אנונימית
זאת סדרה לילדים פשוט אנימה יפנית בכללי זה בדרך כלל יחסית סוטה.
וסםציפית בסדרה הזאת שהייתי מאוהבת בה כשהייתי ילדה וראיתי באנגלית כדי לראות הכל הם רק הורידו חלק אחד שהיה דקאיטו נישק בכוח את לוציה אזה כנראה הורידו את זה כי זה לא ממש חינוכי.
חותמזה הכל אותו דבר
זו סדרה לילדים!
את ככ צודקת,
יש שם מלא דברים מטרידים וסוטים
ואני לא מבינה איך זה אמור להיות לילדים
אני חושבת שזו סדרה לילדים מובהקת. הורידו פרקים וקטעים שחשדו שלא מתאימים. למשל הפרק השני מעולם לא שודר בערוץ הילדים כי קאיטו היה בקטע אחד בלי חולצה.
המקור ביפנית לא הכי לילדים ראיתי אותו לפני איזה שנה יש המון יציאות סוטות כאלו שלא תרגמו את זה לעברית ויש כמה פרקים שבכלל הורידו בגלל קטעים שחשבו שלא מתאימים לילדים