11 תשובות
נשמע אחלה^
אנונימי
תלוי בבסיס אבל אם את מבית שמכינים בו אוכל טוב אז זה יהיה קצת קשה להתרגל. הם מכינים הכל עם מלא שמן הרוב שם זה תפוחי אדמה, אורז, עוף, שניצל תירס, ירקות, בבוקר זה רק ביצים וגבינות
זה כמו שתשאלי "האוכל בגרמניה באמת מגעיל כמו שמתארים את זה?" (זה סתם דוגמא, אני אף פעם לא שמעתי שמתארים את האוכל של גרמניה כמגעיל)
הנה התשובה, העניין הוא שזה תלוי בבסיס ובטבח המכין את האוכל.
זבל של אוכל גועל עדיף לאכול בבית
אנונימי
תלוי בבסיס
יצא לי להיות בהרבה בסיסים, חלק על הפנים וחלק ממש טעים
כן
לגמרי תלוי בבסיס זה או שהאוכל סבבה וטעים או שמזעזע
הוא לא מגעיל אבל הוא נמאס
יש בסיסים שזה טעים ויש שלא
אמרו לי שהאוכל שם מזעזע
אצלי הוא דווקא סבבה