7 תשובות
לא, לא קרא לי

אבל תשלחי לה הודעה תשאלי אותה למה היא לא עונה
יותר מידיי
גם לי קרה
להרבה מורים פשוט לא אכפת מהתלמידים שלהם
חח אל תעלבי.. היו לי יותר גרועים (המורה לספורט שכחה שאני בכלל לומדת איתה ומה השם שלי, והמורה למתמטיקה שכחה את השם שלי בסוף השנה! ולא אני לא מבריזה והגעתי לכמעט כל השיעורים ואני גם משתתפת...)
אנונימית
קורה לי תמיד היא לא מפסיקה לסנן
חח מלא פעמים
תמיד