התחברות הרשמה

רושמת לו מאמי שלי ,חיים שלי ולפעמים השיחה נקטעת

למה? הוא גם קורא לי ככה
9 באפריל 2020, 18:37
נושאים לשיחהכינוייםנוסחים    
3 תשובות
אולי אין לו מה להגיד
מ
מסילת רכבת נמוגה במרחק
ככה כולם.אין לו מה להגיד פשוט
אנונימית
אולי אין לו מה לומר לך
(
(חג שמח)
באותו הנושא:
האם אתן הבנות אוהבות שקוראים לכן:"מאמי", "חיים שלי", "נסיכה שלי" וכ'ו?
אתם מהאנשים האלה שפונים לאנשים אחרים (זרים) בכינויים- "מאמי", "חיים", "נשמה"?
איך אתם רושמים מאמי או ממי?
איך רושמים באנגלית "מאמי קטן שלי"?
רושמים מאמי או ממי?
אנשים אולי תפסיקו להגיד חיים שלי, כפרה, נשמע, מאמי וכל הסלנג הערבי המגעיל הזה?
בנים מעצבן אותכם שבנות רושמות לכם חיים שלי, חיים, מאמי
אם אני רושם משהו ומישהי רושמת חח זה אומר שהיא רוצה שנסיים את השיחה ?
למה בחור קורא לבחורה מאמי , נסיכה , חיים , יפה ?
למה אני נמסה שבנים רושמים/אומרים לי "מאמי"....?
אם ידיד שלי שאנחנו בקטע רושם לי תהני מאמי מה לענות?