9 תשובות
פשוט להיות טירון תותח ולהראות יכולת מנהיגות ואחריות ואתה בפנים
מכ טירונים זה משהו שמתגייסים אליו אתה מתגייס למגל ועובר הכשרה למכ טירונים או ממ טירונים
אנונימית
תקשיבי אנונימית אם את לא יודעת אל תגידי
אתה מתגייס לדוגמה לצנחנים, מסיים הכשרה ורואים שאתה יכול להיות אחלה מכ אז מוציאים אותך לקורס מכים
אתה מתגייס לדוגמה לצנחנים, מסיים הכשרה ורואים שאתה יכול להיות אחלה מכ אז מוציאים אותך לקורס מכים
^זה כדי להיות מכ בצנחנים, לא מכ טירונים.
אני שירתתי בבסיס טירונות עם מכים ומכיות והייתי בבאח צנחנים אז אני בטוחה שאני יודעת איך מגיעים להיות מכ טירונים לול
טירונות מועברת על ידי מערך מגל
אני שירתתי בבסיס טירונות עם מכים ומכיות והייתי בבאח צנחנים אז אני בטוחה שאני יודעת איך מגיעים להיות מכ טירונים לול
טירונות מועברת על ידי מערך מגל
אנונימית
ממש לא את פשוט ממציאה סיפורי סבתא
קיצר תקשיב אני משתחררת עוד חודש עשיתי שירות קרבי אני יודעת יותר טוב מהאנונימית הזו.
הייתי מיועדת לקורס מכים ולקצונה פשוט לא משך אותי
חברות שלי יצאו לקורס מכים והיו מכיות טירונים.
בהצלחה
קיצר תקשיב אני משתחררת עוד חודש עשיתי שירות קרבי אני יודעת יותר טוב מהאנונימית הזו.
הייתי מיועדת לקורס מכים ולקצונה פשוט לא משך אותי
חברות שלי יצאו לקורס מכים והיו מכיות טירונים.
בהצלחה
לא ממציאה שום דבר אם הבנת משהו מצהל היית מבינה את זה גם את
לשואל תתקשר למיטב תבקש מיונים למגל ובהצלחה (:
לשואל תתקשר למיטב תבקש מיונים למגל ובהצלחה (:
אנונימית
זה נכון שיש תפקיד של מכ במגל
אבל מאחר והוא עם נתונים טובים ובטח ירצו אותו לקצונה הוא יהיה ביחידה קרבית
ביחידות קרביות יש אפשרות לצאת לקורס מכים
מי אתה חושב שעושה טירונות ללוחמים צעירים שהתגייסו?
אני אומרת כי אני יודעת, אני בצהל כבר יותר מידיי זמן,אני מכירה את המערכת.
ואני גם מסבירה שכמעט יצאתי לשם וחברות שלי מכיות טירונים.
אבל מאחר והוא עם נתונים טובים ובטח ירצו אותו לקצונה הוא יהיה ביחידה קרבית
ביחידות קרביות יש אפשרות לצאת לקורס מכים
מי אתה חושב שעושה טירונות ללוחמים צעירים שהתגייסו?
אני אומרת כי אני יודעת, אני בצהל כבר יותר מידיי זמן,אני מכירה את המערכת.
ואני גם מסבירה שכמעט יצאתי לשם וחברות שלי מכיות טירונים.
שואל השאלה:
תודה רבה לכל העונים:) אני רוצה מכ טירונים 07 ולא מגל
תודה רבה לכל העונים:) אני רוצה מכ טירונים 07 ולא מגל
פשוט תשקיע בטירונות תהיה צהוב ויקחו אותך. לא קשה בכלל, רק צריך לא לזלזל - המיונים אחר כך זה קצת יותר קשה והקורס מכים עצמו
באותו הנושא: