16 תשובות
כן
יש כאלה שכן, יש כאלה שלא..
תלוי למי
חלק שכן חלק שלא
יש כאלה שזה מתאים להן
תלוי
מזעזע בעיניי
תלוי למי
בכמ זה סטייל ואני תמיד מעריכה סטייל (:
בכמ זה סטייל ואני תמיד מעריכה סטייל (:
זה תלוי למי
אמאלה שלמות
לבנות? ו ו א ו
לבנות? ו ו א ו
כן. לא מרשים לי:-(
כן. זה מהמם. שוקלת לעשות בעצמי.
בא לי לעשות אוואטר
תלוי במבנה פנים.
אבל כעיקרון אני ממש אוהבת
אבל כעיקרון אני ממש אוהבת
יש כאלה שזה ממש יפה להן ויש כאלה שלא, מה שכן הרבה בנות אומרות שאחרי שהשוטר מתחיל לגדול אז האורך שלו נורא מוזר כזה אז צריך לקחת את זה בחשבון
בסופו של דבר אני חושבת שזה יפה;)
בסופו של דבר אני חושבת שזה יפה;)
פחות מתחברת...
באותו הנושא: