3 תשובות
זה נורמלי חחח מה הבעיה
שואל השאלה:
כי זה רק איתו ספציפית
וזה לא קורה לי עם אחרים שאני גם ממש אוהבת וזה מוזר רצח
כאילו אני יכולה לראות סרטון שהוא נמצא שם ואני פשוט מחייכת כמו איזה מטומטמת ואם נגיד אני רואה סרטון של זמר אחר שאני אוהבת זה לא קורה
אנונימית
כמראה שאת מתחברת למוזיקה שלו ולמילים ובגלל שהוא מת את מרגישה חמלה כלפיו.
אנונימית