3 תשובות
קצת מבאס את יודעת
לא בא לי להתחתן בתול xd
אנונימי
אני לא בן אבל נראלי שזה ממש יפה ומכובד
בתור בן? כן, אם אני אוהב אותה מספיק.
בתור בת:(מה שאני) לא.