15 תשובות
ביולוגי
אם אני לא טועה
אם אני לא טועה
רוס זה הזה עם הלטאה הענקית? יש לי זכרון גרוע
שואל השאלה:
לוק כאילו
לוק כאילו
אנונימית
לוק הוא ביולוגי רוס זה בכלל הזה עם הלטאה בדקתי והוא מאומץ
שואל השאלה:
גם אני כמעט בטוחה בזה שהוא והבלונדינית הם ביולוגים
אבל אתמול ראיתי סוף של פרק, ובסצנה היה את האמא, לוק וגסי
ולוק קרא מכתב, ואמא שלו אמרה לו שזה בסדר אם הוא רוצה לחפש את האמא
אבל במכתב היה כתוב, שאם הוא רוצה שיבוא לחפש אותה שיהיה יותר גדול וזה
ושהוא קיבל את הנמשים מסבא שלו (משהו כזה)
זה היה כאילו עבודה לבית ספר, כנראה שהוא חיפש את העבר
גם אני כמעט בטוחה בזה שהוא והבלונדינית הם ביולוגים
אבל אתמול ראיתי סוף של פרק, ובסצנה היה את האמא, לוק וגסי
ולוק קרא מכתב, ואמא שלו אמרה לו שזה בסדר אם הוא רוצה לחפש את האמא
אבל במכתב היה כתוב, שאם הוא רוצה שיבוא לחפש אותה שיהיה יותר גדול וזה
ושהוא קיבל את הנמשים מסבא שלו (משהו כזה)
זה היה כאילו עבודה לבית ספר, כנראה שהוא חיפש את העבר
אנונימית
וואי באמת
אני מפחדת לראות את זה עוד פעם אני לא יכולה עם קמרון לא התגברתי עליו עדיין קשה לי
אני מפחדת לראות את זה עוד פעם אני לא יכולה עם קמרון לא התגברתי עליו עדיין קשה לי
שואל השאלה:
אני אנסה לבדוק מתישהו "את האמת"
אודיע (:
אני אנסה לבדוק מתישהו "את האמת"
אודיע (:
אנונימית
רוס זה השם משפחה שלהם בכלל חח.
ואם את מדברת על לוק אז הוא מאומץ, היה אפילו פרק שהוא חשב שאימא שלו הביולוגית היא איזו מתאבקת אחת ובסוף גילו שזו מישהי אחרת
ואם את מדברת על לוק אז הוא מאומץ, היה אפילו פרק שהוא חשב שאימא שלו הביולוגית היא איזו מתאבקת אחת ובסוף גילו שזו מישהי אחרת
יכול להיות שכולם מאומצים חוץ מרובי ואמה ? או רק אמה
סוג של מאומץ
שואל השאלה:
רובי זה ההודי, די ברור שהוא מאומץ
רובי זה ההודי, די ברור שהוא מאומץ
אנונימית
שואל השאלה:
אבאשך... כן עכשיו שמתי לב
כי אני זוכרת שהוא אמר אני גאה להיות רוס וזה
אתה יודע איזה פרק זה?
אבאשך... כן עכשיו שמתי לב
כי אני זוכרת שהוא אמר אני גאה להיות רוס וזה
אתה יודע איזה פרק זה?
אנונימית
רובי מאומץ
לוק ואמה ביולוגים, היה פרק שהסבירו על זה ביום הולדת של זורי
לוק ואמה ביולוגים, היה פרק שהסבירו על זה ביום הולדת של זורי
זה היה בעונה 3 פרק 6
שואל השאלה:
זה לא זה^
זה לא זה^
אנונימית