11 תשובות
תמיד יהיו אנשים שלא יאהבו את הדעות שלך. אבל יש רוב שכן יאהב ואת צריכה להתייחס אליו ולא להתייחס למגעילים
חשוב שתביעה את הדעות שלך לא משנה מה. אני בטוחה שיש כאלה שאתה משפיע עליהם ואתה פשוט לא שם לב. התחל להעריך את דעותיך כי הן חשובות מאוד גם אם זה ניראה שלא סופרים אותך.
שואל השאלה:
כן אבל כולם לא אוהבים, נדיר מאוד שמישהו מסכים איתי על משהו ואני תמיד מפסיד בויכוחים
כן אבל כולם לא אוהבים, נדיר מאוד שמישהו מסכים איתי על משהו ואני תמיד מפסיד בויכוחים
אנונימי
שואל השאלה:
באמת שאין לי השפעה על כלום, תמיד אומרים שאני מדבר שטויות ואני לא מגובה בעובדות אז עדיף פשוט לא להגיד כלום וזהו
באמת שאין לי השפעה על כלום, תמיד אומרים שאני מדבר שטויות ואני לא מגובה בעובדות אז עדיף פשוט לא להגיד כלום וזהו
אנונימי
אם אתה מפסיד תמיד בוויכוחים אז או שאתה לא יודע להסביר את הצד שלך או שאתה טועה...
תיראה,יש אנשים שלא מקבלים דעות אבל לדעתי אין לך מה להפסיק להביע את הדעות שלך.סבבה אז הם לא מקבלים בעיה שלהם
אל תפסיק להגיד את הדעות שלך. הדעות שלך הן מי שאתה. ברגע שאתה מפסיק לומר אותן אתה בעצם מוותר על חלק ממך. אז מה אם לא אוהבים, לכל אחד יש את הדעות שלו וזה שמישהו פחות מתחבר, לא אומר שאתה צריך להפסיק לומר את הדעות שלך.
אם הדעות שלך אינן מגובות בעובדות, אולי כדאי שתשקול אותן מחדש. למה בכלל שתאמין במשהו שאינו מגובה בעובדות? לחילופין, אם אתה סבור שאתה צודק, הואל בטובך ומצא ראיות לעמדותיך.
שואל השאלה:
אבל גם ככה אין לי השפעה על אף אחד וזה לא מעניין אף אחד. סתםבזבוז של זמן.
אולי לביבי או לחברי כנסת יש השפעה, כל מה שהם יגידו אנשים יחשבו שזה קדוש. או אנשים שפשוט יודעים לדבר
אבל גם ככה אין לי השפעה על אף אחד וזה לא מעניין אף אחד. סתםבזבוז של זמן.
אולי לביבי או לחברי כנסת יש השפעה, כל מה שהם יגידו אנשים יחשבו שזה קדוש. או אנשים שפשוט יודעים לדבר
אנונימי
לא בטוח שאין לך השפעה על אף אחד. שווה לנסות. אבל שוב, רק אם אתה יכול לעמוד מאחורי מה שאתה אומר.
אני מניחה שבשלב מסוים החבר'ה שלך הבינו שאתה אומר דברים חסרי בסיס, ולכן הפסיקו להקשיב לך.
אגב, אשמח אם תוכל לתת דוגמה למשהו מהדעות ה"לא מגובות" הללו. אולי אוכל לעזור לך למצוא סימוכין. אפשר גם בפרטי.
אני מניחה שבשלב מסוים החבר'ה שלך הבינו שאתה אומר דברים חסרי בסיס, ולכן הפסיקו להקשיב לך.
אגב, אשמח אם תוכל לתת דוגמה למשהו מהדעות ה"לא מגובות" הללו. אולי אוכל לעזור לך למצוא סימוכין. אפשר גם בפרטי.
שחבל, על מי אתה שם? אתה צריך לעמוד מאחורי הדעות שלך, אם אתה מפסיד בויכוחים תלמד להביע טיעונים יותר משכנעים ולהתנסח טוב יותר.
באותו הנושא: