8 תשובות
אהוב חיי
הוא לא כזה חתיך הוא האמת נראה לי נשי קצת לא הבנתי למה כולן מתלהבות ממנו. לא הטעם שלי
הוא מושלם אימלה
הבן אדם הכי מושלם שקיים
יש לי קראש רציני עליו.
ברצינות אני וחברות שלי מאוהבות בו פשוט.
ברצינות אני וחברות שלי מאוהבות בו פשוט.
אמאלה אני ראיתי סרטון שלו מדבר צרפתית בלופים איזה שעה הפכתי לאובססיבית
שהוא הבנאדם הכי מקסים שיש.
באותו הנושא: