15 תשובות
שאלתי רק אחת והיא גם לא מעניינת אבל הייתה בחמות :)
משהו על אם תיק קנקן שחור באיביי הוא טוב ._.
לא זוכר
חחח שאלתי ציצי או תחת?
איזה גזע כלבים אתם אוהבים
רשמתי אני חדשה פה, כמה זמן אתם בסטיפס? חחח
עדיין לא שאלתי שאלה הצרפתי לפני שעה ככה
ספאם על בנים ששמים טייצים ונראים כמו שק אשכים
משהו לגבי מוטיבציה ללמוד למבחן נראלי חח
שאלתי מה הקצינת ביקור שואלת
"האם חיסון הוא דבר כואב "?
רציתי לבדוק אם זה עובד ןשאלתי האם יש eos בארץ
אנונימית
ובכן, הנני חייב לציין ששאלתי הראשונה הייתה טיפה מתנשאת ומיותרת, שאלתי הראשונה הייתה: "קיבלתי 88 במבחן שכל הכיתה קיבלה יותר מ 90 זה נורא?" הרי אין שום דבר רע בציון 88 במבחן, למעשה, זהו ציון טוב. אומנם חלק היו מתאכזבים, אך בתור איך שהנני מכיר את עצמי עם הישגיי, אינני רואה שום דבר רע בציון 88. וזה שזה היה הציון הכי נמוך בכיתה, לא מוריד מערכו של ציון זה. לכן הנני חייב להודות כי לשאול שאלה זו זוהי טיפה התנשאות, משום שהרבה אנשים שהנני מכיר ולא מכיר היו משקיעים הרבה בשביל לקבל 80. לשאלה זו לא היה שום תכלית, מלבד לקבל תשומת לב ולקבל עידוד.
איך בודקים? כי אני לא זוכר מה שאלתי
לא זוכרת שאלתי 1000 שאלות
אנונימית