3 תשובות
אין את זה בהגדרות באייפון צריך להתקין את זה וזה גורם לפלאפון שלך לחשוב שאתה בחוץ לארץ וזה מאפשר לך לראות דברים שלא זמינים לארץ שלך ..
שואל השאלה:
אבל ראיתי את זה בהגדרות של האייפון^
אבל ראיתי את זה בהגדרות של האייפון^
כן אבל צריך להתקין את זה לתוך ההגדרות תנסה סתם דוגמה להוריד את האפליקציה 1111 תפעיל אותה ותראה שנפתח לך בהגדרות אופציה חדשה מתחת 'לנקודת גישה אישית'.
זה לא מגיע עם האייפון
זה לא מגיע עם האייפון