5 תשובות
אם זה ממש דחוף את יכולה ללכת
ולהביא את זה לדעתי...
אני נגיד הלכתי מהבית שלי לדודה שלי באוטו שזה בערך חמש דקות או פחות ולא עשו לי כלום...
רוב הסיכויים שלא יתפסו אותך
שואל השאלה:
בעיני זה חשוב בעיני המשטרה לא
אז בטוח יתנו לי דוח
אנונימית
אני חושבת שעדיף שתלכי זריז ברגל...
שואל השאלה:
ברגל יקח לי שעה חח
אנונימית