12 תשובות
לא
לא
לא
יותר מדי פעמים :)
כן מצאתי אומץ והוא אמר לי לא זה היה מביך אך מצחיק.
כן ומזל שהוא סירב כי הבנתי שנה אחרי זה שאני לסבית
כן.. בערך (?)
היה בינינו משהו ואחרי שקרה מה שקרה אמר לי שהוא לא רוצה אותי קשר רציני חחח
וואלה זה רק חיזק אותי
היה בינינו משהו ואחרי שקרה מה שקרה אמר לי שהוא לא רוצה אותי קשר רציני חחח
וואלה זה רק חיזק אותי
תאמת שלא
כן
כן. ממש מתביישת לומר את זה
אנונימית
אפילו מאנונימית
אנונימית