6 תשובות
לי עזר לעשות דברים שבדרכ לא הייתי מעזה. סתם לדוגמא אם את מתפדחת להתלבש בסגנון כלשהו בגלל מה שאנשים יחשבו, צאי החוצה עם הבגדים שאת אוהבת בסגנון שאת אוהבת, ותראי שזה לא נורא כמו שחשבת..
אנונימית
אני בדיוק כמוך אבל לאט לאט התחלתי לעבוד על הביטחון.
קודם תאמיני בעצמך ותרגישי שלמה עם הגוף שלך.
ואם את בשיעור והמורה שואלת שאלה ואת יודעת את התשובה להצביע ואם לא צדקת לא נורא.
הכי הכי חשוב שאל תתני לכל אחד להוריד אותך ותמציא חברים אמיתיים זה עוזר לבנות את הביטחון העצמי
תיישרי את הגב ותמיד תזכרי שאת טובה כמו שאת ושאף אחד לא יוריד לך! אף אחדד!
מה שעזר לי מאוד מאוד זה לאו דווקא לקבל מחמאות על איך שאני נראית כדי "להוכיח" לעצמי שאני שווה, אלא להתחיל להחמיא לאחרים ולהיות יותר חברותית וידידותית, כל יום כשהלכתי לישון הייתי בוחרת בן אדם אחד שאני לא מתה עליו או שלא התנהג אליי כל כך יפה והייתי מוצאת בו תכונה טובה, וכמובן שגם טיפוח עצמי מאוד מעלה
אני בת 21 ולא יודעת
אומרים לו שפרה זה כלב