4 תשובות
השני
בטח ללמנייה
הראשון, מנסיון
זה כל כך כואב לאהוב מישהו ולהלחם עליו, ושהוא לא אוהב אותך כמו שאת אותו. זה יכול לשבור לך את הלב, ואת לא יודעת כמה זמן את יכולה לאהוב אותו
שואל השאלה:
הוא שולח רמזים שהוא כן אוהב אותי...
אבל הוא בזוגיות
אנונימית
באותו הנושא: