4 תשובות
שבלול
כי זאת בדיחה פרטית חח
לפני זה קראתי לו בשם שלו עם לב
כי זאת בדיחה פרטית חח
לפני זה קראתי לו בשם שלו עם לב
-לא קיים-
את יוצאת מנקודת הנחה שיש לי בן זוג. ההנחה שלך מוטעית ):
שואל השאלה:
אוף
אוף
אנונימית
באותו הנושא: