4 תשובות
וואי תרגעי
אולי יש לה חיים?
כי נראה שלמישהו פה אין....
שואל השאלה:
משהו מצחיק כזה היא לעיתים קרובות מסננת אותי אז למה שלא אחזיר לה קצת?
אנונימית
פשוט שחררי, אז מה אם לא ענתה אל תתעסקי בזה יותר מדי
מה זה ייתן לך?
אם את לא נהנת לדבר איתה פשוט אל תעשי את זה
למה לשחק משחקי אגו?