8 תשובות
תלוי כמה קילו אתה רוצה להוריד.
שואל השאלה:
בסביבות ה8 10 קילו
אנונימי
תלוי בהתמדה
כל הקטע בלהרזות זה לא לאכול רק פירות וירקות
זה לאכול מה שאת רוצה פשוט בריא יותר, הגוף עצמו לא יכול להסתדר רק עם ירקות, הוא צריך חלבונים ופחמימות ושומנים (בריאים)
בקטע של הספורט זה מעולה
פשוט אל תשכח שלאכול רק פירות וירקות כן יכול לעזור אבל זה לא הכי מומלץ ובריא
זה לא יעזור כי באיזשהו שלב הגוף יבין שזה הדבר היחיד שאת אוכלת ויתרגל לזה.
בשביל להרזות את צריכה לבנות תפריט נכון ומתאים לגוף שלך. תנסי לאכול לארוחת בוקר פרי או משהו, ואז בארוחת צהריים (מבחינת כמות תנסי לאזן ככה) חצי מהאוכל יהיה פחמימות, רבע ירקות ורבע חלבון, ובערב משהו קליל כמו סלט וביצה. תנסי לעשות ספורט כל יום ובלי ארוחות ביניים
שואל השאלה:
אבל הקטע זה שאני לא בכושר אז אני לא יודע כמה אני יוכל כבר לרוץ אז אני רוצה גם להוריד משמעותית את האוכל המשמין
אנונימי
כדי להוריד במשקל אתה צריך לשרוף יותר קלוריות משאתה אוכל. מצאתי סרטון ביוטיוב של מישהי שמסבירה על זה ממש טוב ובדיוק היום עשיתי את זה תיראה את הסרטון בקישור: https://youtu.be/khhu_ch65yq
את תתמוטטי אחרי כמה ימים . הגוף שלך צריך לצרוך את הכל ובמיוחד חלבון כידי לבנות שריר .