7 תשובות
אל תקחו אותה, אני יודעת שזה עצוב שהיא לבד, אבל יותר עצוב למות
אל תיקחו אותה,המצב כרגע קשה נכון לא ראיתי את סבתא שלי כבר חודש וקשה לי אבל זה עלול לסכן אותה
כשיגמר הקרנולה תיפגשו כל המשפחה
וואי גם שתי הסבתות שלי ככה, זה עצוב :(
ואל תקחו אותה, תצטרכו להתגבר, תדברו איתה בוידאו ותשמחו אותה קצת
אנונימית
גם אצלנו זה ככה. לצערנו לא יכלנו ללכת להביא אותה כי היא גרה במרחק של שעה נסיעה מאיתנו וכבר ביציאה מהישוב יש שוטרים ואכיפה... אבל מה שכן אנחנו עושים ליל הסדר איתה בזום וככה זה ינחם אותה בנוסף, דברנו עם אחים שלה שהיא תלך אליהם..
אם יש לכם אפשרות להביא אותה אז תביאו! רק תשמרו עח אמצעי זהירות והגיינה.
זה לא תלוי לכמה אנשים כי גם אם יש רק אדם אחד והוא חולה, זה מסוכן
עדיף ערב חג לבד מאשר חג שלם באישפוז, זה עצוב וקשה אבל אין מה לעשות :(
לא לקחת אותה בשום פנים ואופן!! כמוה עוד הרבה אנשים מבוגרים פה בארץ, זה חג שונה אבל אם כולנו נשמור על הכללים נצא מזה כמה שיותר מהר. גם לי קשה בלי סבתא שלי שלבד אבל עדיף לעבור את החג הזה בשביל שבשנים הבאות תוכלו לחגוג ביחד שכולכם בריאים ושמחים חג שמח:)