התחברות
הרשמה
הרמקול של האייפון שלי לא עובד נגיד שאני פותחת סירטונים אני שומעת והכל ואז אני עושה הקלטה שאני מדברת וזה לא עובד
וגם שאני מדברת בשיחת פלאפון הבן אדם שמדבר איתי לא יכול לשמוע ואני לא יכולה לצלם סירטונים של עצמי מדברת מה לעשות?וישלי אייפון 7 והוא די ישן
8 באפריל 2020, 10:42
רמקולים
הקלטות
תקלות
תיקונים
2 תשובות
ללכת לתיקון אחרי שהמצב יעבור...
M
Millie :)
לקנות גלאקסי
אנונימי
באותו הנושא:
למי שיש אייפון 7 - רק אצלי הרמקול השמאלי פחות עובד מהימני? ככה זה או שזה פגום?
הצעות לדברים שאפשר לעשות במחשב בלי קול, הרמקול שלי לא עובד
הטלפון שלי נרטב אבל הוא עובד רק הרמקול לא עובד מה לעשות??
למה באייפון רק הרמקול שבצד ימין עובד? והשמאלי לא מוציא צלילים.
האייפון 7 שלי נרטב והרמקולים לא עובדים טוב, מה לעשות?
נא לא לצחוק עלי אבל נפל לי האייפון לטחינה ועכשיו הרמקול לא עובד מה לעשות? לתקן ממש יקר יש לי 6+
יש לי רמקול בלוטוס והוא לא עובד בטלפון שלי ובטלפון אחר הוא עובד
הרמקול של האייפון שלי נדלק לבד
הרמקול של הטלפון שלי לא עובד בכלל בכלל איך אני מתקנת את זה ? (אייפון 7s)
הרמקול באייפון 7+ שלי עובד רק בצד אחד. אמור להיות ככה?
נכנס לי קצת מים לרמקול של האייפון ושומעים ממש מוזר עכשיו, יש איזה דרך לייבש את זה או לתקן את זה בלי להחליף את הרמקול?