17 תשובות
לי נמאס שהן מרחמות על עצמן
אנונימי
אחי, אחושרמוטה
אנונימי
אחי, אין לי כוח ולא שאלתי אותך
"כפרע"
אנונימי
אחי
שהן מקללות
אנונימית
שהן מקללות מלא ממש מוריד
מקללות יותר מפעם ב
"תהיה גבר" / "אל תהיה הומו" - אלה מורידים ממש
אני בת ואני סטרייטית אבל ממש מעצבן אותי שבנות אומרות "חיים שלי" "יפה שלי" בקטע מתנשא כזה וחוזרות על זה כל הזמןן
שהן מקללות ושהן בכללי אגרסיביות מדי או רחבות
אנונימי
מה לעשות זאת המציאות
אנונימי
yee
אני גם לא סובל בנים שמקללים יותר מדי,
ואני לא חושב שזה הופך אותן לפחות נשיות, זה הופך אותן לפרחות.

וחוץ מזה, כמו שאני לא יכול לומר לך "תהיי אישה תעשי רגליים", את לא תגידי לי "תהיה גבר תעשה לי ככה וככה / אל תהיה הומו בוא תזרום איתנו",
אוקי?
שהם יבשות בשיחה, ואז אם אתה שואל שקרה משו הן אומרות לא, הכל בסדר וממשיכות להיות יבשות
היי מה למה כל התגובות שלי נמחקו
נודרת ונגיד מילים שבנות אומרות כמו אני מתה אבל במקום זה להגיד כבן אני מת לדוגמא אני בת אבל זה מגעיל שבנות אומרות ככה
אחי
אחושרמוטה
כפרה
למה כולם פה מתעצבנים שבנות מקללות כי אתם חושבים שזה הופך אותן לפחות נשיות אבל אם בת אומרת לך תהיה גבר אתה מתעצבן?
YeE
אהה ואי בקטע מתנדא כמו הפרחות זה באמת מעצבן