9 תשובות
לא נורא
סופר דופר נורא
לא כזה נורא
לפעמים אנחנו לא יוצאים אנחנו בתמונה וזה בסדר
את יודעת שאת בת 15 אז הכל טוב
את יודעת שאת בת 15 אז הכל טוב
לא נורא
שואל השאלה:
כאילו במציאות כולם כזה דופקים לי שאני נראת לפחות 16- 16 וחצי... אבל כאילו באינסטגרם אני נראת ילדה בת 13 (13 במקרה הטוב) וכאילו נגיד ואני מכירה מישהו מהאינסטגרם ואם הוא יחשוב שאני בת 12-13 ירד לו החשק מלדבר
כאילו במציאות כולם כזה דופקים לי שאני נראת לפחות 16- 16 וחצי... אבל כאילו באינסטגרם אני נראת ילדה בת 13 (13 במקרה הטוב) וכאילו נגיד ואני מכירה מישהו מהאינסטגרם ואם הוא יחשוב שאני בת 12-13 ירד לו החשק מלדבר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כאילו נגיד שבנים שולחים הודעות לבנות.. לי זה תמיד בני 13-11
אבל כאילו נגיד שבנים שולחים הודעות לבנות.. לי זה תמיד בני 13-11
אנונימית
שואל השאלה:
ובכל זאת אם מישהו בן 17 נגיד מתכתב איתי ויחשוב שאני בת 12 אז זה מזה יוריד לו ויוציא לו את החשק לדבר
ובכל זאת אם מישהו בן 17 נגיד מתכתב איתי ויחשוב שאני בת 12 אז זה מזה יוריד לו ויוציא לו את החשק לדבר
אנונימית
זה לא.
באותו הנושא: