11 תשובות
למה לתת לאוכל שמות
עריכה: wtf למה יש לי פלוסים ופרח
עריכה: wtf למה יש לי פלוסים ופרח
אנונימי
תינוקת*
ויקה
היא חברה ממש טובה שלי והיא כלכך מקסימה וקטנה כזאת ואוףףףף
ויקה
היא חברה ממש טובה שלי והיא כלכך מקסימה וקטנה כזאת ואוףףףף
רקסי
סולמה
אם הייתי לי זאת הייתה לוסי
המ אני אקרא לה מעיין (:
שואל השאלה:
גם לי קוראים מעיין
גם לי קוראים מעיין
כן בגלל זה
דקל וקנין
^אמיר חצרוני
ירביצו לו בבית ספר
באותו הנושא: