15 תשובות
כן.
כן
כן
כן .
האמת שבבית לא
כן כל היום
כן כל היום
ברור.
ברור
חחח אני שמה רק אחרי שאני מתקלחת אבל בגלל שאנחנו בבתים אני מתקלחת רק כל ארבעה ימים אז.. :)
אנונימית
אחרי שאני מתקלחת כן
אנונימית
כן לא מסוגלת בלי
^^^ גם אני אותו דבר ;)
אנונימית
כן אני לא יכולה בלי דאורדורנט,חייבת אחרי מקלחת ולפני שאני יוצאת לאינשהו.
באותו הנושא: