9 תשובות
זה מובן מאליו אם את מבינה אנגלית שוטף
לא, זה הגיוני :)
כן למה שזה לא יהיה?
לא, כי לא כולם יודעים אנגלית שוטפת
אני גם צופה אם אין את מה שאני רוצה לראות בלי תרגום או כתוביות באנגלית אז לדעתי זה כן מובן מאליו :)
אם יש לך אפשרות לראות עם כתוביות ואת בוחרת בלי זה לא מובן מאליו
ממש לא.
אני לא מסתדרת בלי תרגום.
אני גם ככה:)זה יותר נוח לי בגלל שאני אמריקאית אבל בכללי יש לי חברות לא אמרקאיות שרואות בלי תרגום