17 תשובות
בעדד
אוהבת הפיגמות אבל זה הולך להיות מזה משעמם תתכוננו
היום הטוב בחיי
בעד!! מחכה לזה כבר שנים
הכי בעד!
אני נגד כי העונות החדשות שלהם זוועת עולם, משום מה הם התחתנו אחד עם השני וזה מזעזע
אלונה בחול אם האיחוד יהיה עם ימית או דנה וזה סתם חרא בלי אלונה
שואל השאלה:
הם עושים ברשתות החברתיות ככה שזה יהיה עם אלונה
אנונימית
בעד אבל אין לי יותר מדי ציפיות :( מקווה שיהיה טוב
ברור בעד
אבל העונה החדשות פחות אהבתי
וואי הפיג'מות אמרו שיש עונה 10 אחרי הפרק האחרון של העונה ה 9
כבר כמה שנים אני מחכה לראות אם ימית תתחתן עם אילן
נשבר לי מלחכות די כמה אפשר לחכות
^^^^^ כן ראיתי, וזה מערכון מצולם וגם שיחה, זה לא עם אלונה המערכון.

ובעד ב100 אחוז!!
אנונימית, התסריט כבר כתוב ועודד פז אמר שעוד כמה ימים בודדים הם יסיימו לעבוד על זה ויעלו ברשתות החברתיות

(פייסבוק,יוטיוב וכו...)
בטח שבעד זו סדרה מהממת
בעד!!!