14 תשובות
תספרי לו
-./
יש דברים שלא מספרים..
זה סתם יערער לכם דברים בקשר.
למה לספר? הוא יבין מזה שזה עדיין נוגע לך ללב שאת חושבת עליו לדעתי זה סתם מיותר
אנונימית
שואל השאלה:
הוא גם סיפר לי דברים שערערו בקשר, זה נטו היה כדי לשים הכל על השולחן.. בגלל זה ההתלבטות :/
אנונימית
לדעתי זה חשוב אם אתם אמיתיים אחד עם השני.
-./
שמעי, את יכולה לספר..
אם הקשר שלכם עד כדי כך כנה, אז תעשי את זה
שואל השאלה:
אני חושבת שבכיתי כי ראיתי את ההודעות של היחס הרע ונזכרתי כמה נפגעתי.. עברו שנתיים, מאז לא הצלחתי להתאהב עד הבן זוג הנוכחי שלי, הדרדרתי לסמים ואלכוהול והייתי סטוציונרית, דחיתי את כל מי שרצה אותי ומאז שאני איתו לא נגעתי לא בסיגריות לא סמים לא אלכוהול לא כלום
אנונימית
שואל השאלה:
הוא הראשון שבכלל הצלחתי להכנס איתו למערכת יחסים כלשהי והיחיד שהצלחתי להתאהב בו (ניסיתי בהרבה)
אנונימית
אז בכלל תספרי. זה שבבית זה אפילו לא קשור לגעגוע אליו אז אין לך מה לדאוג מזה תספרי לו
-./
שואל השאלה:
גם לפני שבועיים בערך האקס התקשר אליי וסיננתי
אנונימית
לגיטימי, אני במקומך גם הייתי חוסמת בן אדם שפגע בי ככה, גם אם זה היה לפני שנתיים... תשתפי אותו, זה ממש בסדר שבכית, גם אני מספרת לחבר שלי דברים כאלה וזה רק מחזק כי אז את רואה איזה בן אדם מדהים איתך שלא עושה לך דברים כאלה
שואל השאלה:
חמישה חודשים זוגיות והיינו בקטע בערך שלושה חודשים
אנונימית
שואל השאלה:
אם בא לך.. במילא אני לא נרדמת חח
אנונימית
ברור שלא לספר וזה נשמע שעדיין לא התגברת עליו אם את מרגישה שאת לא אוהבת את חבר שלך כמו האקס אז תספרי לו וגם תיפרדו כי חבל זה סתם פוגע בו ובך אבל אם את באמת אוהבת את חבר שלך עכשיו אז ברור שלא לספר ולנסות כמה שיותר לשכוח מהאקס ותמיד שאת נזכרת בו תשלחי לחבר שלך הודעה יתגברו על סתם דברים סתם מה איתך וכאלה כדי לא לחשוב על האקס