7 תשובות
שואל השאלה:
אז לך תנסה את השירים שלהם becoming the dragon
dusk dismantled
in waves
pull harder on the string of your martyr
like light to flies
the sin and the sentence
dead and gone
into the the mouth of hell we march
down from the sky
strife
kirisute gomen
torn between scaylla and charybdis
ואז תראה שהם להקה יותר טובה ממה שאתה חושב כי אם אתה חוש שהרמה שלהם הם של השיר שציינת פה אז ממש לא
אז לך תנסה את השירים שלהם becoming the dragon
dusk dismantled
in waves
pull harder on the string of your martyr
like light to flies
the sin and the sentence
dead and gone
into the the mouth of hell we march
down from the sky
strife
kirisute gomen
torn between scaylla and charybdis
ואז תראה שהם להקה יותר טובה ממה שאתה חושב כי אם אתה חוש שהרמה שלהם הם של השיר שציינת פה אז ממש לא
in waves וגם the sin and the sentence ממש טובים
אני בעיקרון לא חושב שהם להקה כזאת טובה
שואל השאלה:
אבל התכוונתי לאלבום ולפי דעתי זה השיר הכי חלש שלהם אבל בסדר
אבל התכוונתי לאלבום ולפי דעתי זה השיר הכי חלש שלהם אבל בסדר
אני ממש אהבתי את השיר the heart from your hate
the sin and the sentence
silence in the snow
silence in the snow
אנונימי
the crusade וascendancy
גם שוגון פצצה
גם שוגון פצצה
באותו הנושא: