2 תשובות
מכירה את זה. אם את עדיין בקשר עם אבא שלך, זה קשה יותר. אני יכולה להעיד על עצמי, שאני לא בקשר עם אבא שלי, וככל שהזמן עובר זה נהיה נורמה. תמיד יהיו את הרגעים האלה שיכאב לי בלב כשאני רואה ילד ואבא שלו הולכים ברחוב או שחברים מדברים על אבא שלהם, אבל אין מה לעשות. אני חושבת על הדברים הטובים שיש לי ולא על זה
שואל השאלה:
אני עדיין גרה אצל ההורים אני רק בת 16
כואב לי שלא הייתה לי את ההזדמנות לדעת מזה אבא
אני עדיין גרה אצל ההורים אני רק בת 16
כואב לי שלא הייתה לי את ההזדמנות לדעת מזה אבא
אנונימית
באותו הנושא: