12 תשובות
לא. את סתם weeb
שואל השאלה:
כן אני באמת weeb...
כן אני באמת weeb...
את חולת נפש^
רוב היאנדרה הן רוצחות
כן את בהחלט פסיכופטית יאנדרה זה הדבר הכי גרוע שקיים והמעריצים שלהן אפילו יורת
ההגדרה של יאנדרה זה דמות אובססבית ואלימה כלפי דמות מסויימת
אני אישית לא אוהבת אנשים פסיכופתים שעושים הכל בשביל הקראש שלהם אבל היי מותר לך. אני גם מפנטזת על ירח דבש עם רקל מברבי אז אממ כן
ולמי שמעליי^ אני ממש לא מעוניינת להתחיל לריב איתך אבל זה באמת לא במקום לקרוא לבן אדם חולה נפש. חולי נפש אלו אנשים עם בעיה בראש וזה לגמרי מלגלג ומזלזל לקרוא למישהו חולה נפש כשהוא לא. גם באדם וגם כלפי חולי הנפש, תודה
תאב
די מעצבן אותי שהרבה אנשים חושבים שבגלל שמישהו אוהב ינדרס הוא פסיכופת או חולה או לא weeb רגיל. כל עוד את שמה גבול בין אנימה למציאות (מה שהרבה אנשים לא יודעים לעשות, קחו לדוגמה את המקרה של יוקה טקאוקה, "awwww real life yandere" אמרו עליה כי היא ניסתה לרצוח את החבר שלה, אנשים נכים) ינדרס באנימה הן ממש חמודות גם לדעתי, אני מתה עליהן. זה בסדר, כל אחד והטעם שלו בwaifus.
אבל רוב היאנדרה הן פסיכופטיות מטורפות כמו המעריצים/ות שלהן
זו לא מילת גנאי אלא מחלה, תודה :)