6 תשובות
אין לך מה לפחד. בטירונות כולם נמצאים באותו המצב שלך וכולם רוצים להתחבר עם מישהו ולא להיות לבד. גם אני פחדתי להיות לבד אבל זה לא קורה. תמיד יש מישהו שאפשר להתחבר איתו.
אני מאמין שכן
נע זה לא נכון
בדרכ נפגשים שוב בחתונות אחד של השני
זה לא כמו שחושבים
בדרכ נפגשים שוב בחתונות אחד של השני
זה לא כמו שחושבים
לכל תקופה בחיים שלך יהיה לך חברים מסויימים ואז חלק יתחלפו וחלק יישארו אין לך מה לדאוג...
את כן פוגשת חברים אבל אם תשמרו על קשר או לא תלוי בך ובהם
אנונימית
לא תמיד. אם את לא מצליחה להתחבר לאנשים שם אז תמיד יש אוניברסיטה ועבודה
באותו הנושא: